19 marca 2014

Dzień Nekromantów

Dowiedziałem się dzisiaj, że ktoś, do końca nie wiadomo kto, ma wskrzesić czasopismo o grach fabularnych Magia i Miecz. Uwielbiałem je, dorastałem na nim. Jednak czy w dzisiejszych czasach jest miejsce dla starego smoka tracącego myszką? Wszelkie wieści i zapowiedzi dostajemy na tacy w Internecie. To samo jeżeli chodzi o recenzje systemów przygody i tak zwane “mięcho”. Więc czym chcieliby Nas zaskoczyć nowi twórcy starej marki? Chyba nie są w stanie niczym. Wiem tylko co zainteresowało by mnie – tłumaczenia artykułów z prasy i portali zagranicznych. Mimo wszystko wolę czytać po polsku a teksty o tworzeniu gier, teoriach i bardziej użyteczne poradniki nigdy mi się nie znudzą. Jednak czy są jakiekolwiek na to szanse? Moim zdaniem żadnych. Konkluzja jest jedna – nie ma miejsca dla nowego MiMa w moim sercu.

Przy okazji nowo powołanego przeze mnie tytułowego święta chciałem ogłosić, że znów wróciłem do Tekronicum. Nie wiem na jak długo i czy to wreszcie przyniesie jakieś rezultaty, ale będę się starał jak i ekipa MGF, która skutecznie mnie pogania. Zobaczymy komu pierwszemu minie zapał, mnie czy im.

1 komentarz:

  1. Ciężko powiedzieć, na rynku jest mnóstwo niszowych czasopism. Może by trzeba podpatrzeć, jak one sobie radzą i jakie mają strategie.

    OdpowiedzUsuń