07 sierpnia 2017

180 pozycji w mojej kolekcji RPG

Właśnie przybył 180 podręcznik do mojej kolekcji. Tak się złożyło, że jest to przy okazji 80 podręcznik polskojęzyczny, a jest nim Afterbomb: Madness 2e. Z chęcią przeczytam drugą edycję, bo pierwsza podobała mi się bardziej niż NS. Pomijam fakt, że ogólnie nie lubię postapo, ale fajny podręcznik RPG potrafię docenić. Nie będę się jednak o tym teraz rozpisywał. Może kiedyś. Chciałem tylko pochwalić się wciąż rosnącą kolekcją.

Jakby kogoś interesowało, czemu tylko 180 to zaznaczam, że są to tylko główne podręczniki, bez dodatków, których też mam sporo oraz wersji elektronicznych, których mam najwięcej. Jestem ciekaw ile Wy posiadać podręczników głównych w swoich kolekcjach?

3 komentarze:

  1. Za dużo.

    Mam za dużo nieprzeczytanych dodatków, nie zagranych systemów. Próbuję redukować, bezskutecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam GURPS 4ed (podręcznik gracza i prowadzącego) oraz 2 dodatki, ale już nie pamiętam jakie. Mam też 3xD&D w pdf oraz Warhammera 1ed. z polskimi dodatkami, głównie z wewnętrznego wroga. Też mam wrażenie, że za dużo. Wszystko w piwnicy.

      Usuń
  2. Jagmin masz konto na RPGGeek (https://rpggeek.com/) mógłbyś tam też zamieścić swoją kolekcję...

    OdpowiedzUsuń