26 października 2013

Dzień 26. Mój najciekawszy niemagiczny przedmiot w KC

W Kryształach Czasu znajduje się opis wielu dziwacznych przedmiotów. Większość z nich nie jest nawet magiczna a i tak zadziwia. Wystarczy wspomnieć tylko tarsary i szlapary oraz półtalerze. Mi jednak przypadły do gustu toporomiecze. Ponieważ zupełnie nie miałem pojęcia jak to wygląda postanowiłem sobie je narysować. Niestety grafiki przepadły w odmętach Internetu, ale jak je znajdę to podlinkuję. W każdym razie do chwili ujrzenia toporomiecza na jednym z rysunków w MiM żywiłem nadzieję, że nie będzie to broń całkowicie wyssana z palca i niepraktyczna. Ponieważ jednak KC jak większość gier fabularnych opiera się na wyobraźni osób w nie grających postanowiłem się nie zrażać tylko kontynuować to co zacząłem. Tak więc mój ulubiony bohater dzierżył broń taką, jak ja sobie to wymyśliłem a nie autor w jednej ze swych ponurych wizji świata niegrywalnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz