30 stycznia 2009

Kiedy Rozum Indianina Śpi

Przy okazji zbliżającej się premiery Kiedy Rozum Śpi, portalowego tłumaczenia indiańskiej gry Don't Rest Your Head, postanowiłem poprawić oryginalną kartę postaci. Przy okazji oczywiście ją po swojemu tłumacząc. Tłumaczenie jest tak nieudolne, że proszę zainteresowanych o poprawki. W innym wypadku naniosę je po premierze podręcznika.


Co do samej gry, po bardzo pobieżnym się jej przyjrzeniu, mogę stwierdzić, że ma potencjał. Przypomina mi swą fabułą jeden z moich niedokończonych projektów. Przekonam się czy na tyle by zaprzestać nad nim prace i napawać się owym tytułem.

2 komentarze:

  1. Ajjj, a Ty jak zawsze przesadnie umniejszasz swoje dokonania ;)
    Karta jest OK (nie pamiętam jak wyglądała oryginalna), tłumaczenie też - co Ci w nim nie pasi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo jednak nie umiem tłumaczyć mimo, że wydaje mi się, że umiem.

    Poniżej zamieszczam bezpośredni link do oryginalnej karty w formacie PDF:
    http://www.evilhat.com/dryh_charactersheet.pdf

    Jak widać, niewiele odbiegłem od oryginału.

    OdpowiedzUsuń