07 marca 2009

Między cieniami po raz czwarty

Chciałem dzisiaj opowiedzieć o jednej z moich ulubionych gier fabularnych. Mowa o czwartej edycji Shadowrun. Mimo że od jej ukazania sie minęło juz sporo czasu (wydana w 2005 roku), to nadal uważam tę edycję za najbardziej udaną. Dla mnie to jest wręcz jeden z najlepszych systemów RPG jakie miałem przyjemność poznać.

Pewnie oczekujecie choćby krótkiej recenzji? Nie? To dobrze, bo jej dla was nie mam. Po prostu ten system mi się podobał od drugiej edycji i nie było by sensu go z takiej perspektywy oceniać. Jednak zrobił to ktoś inny. Niedawno na Polterze ukazała się recenzja ostatniej edycji Shadowruna. Dowiecie się tam więcej o samym systemie.

Przy tej okazji odgrzebałem stare pliki i znalazłem autorskie tłumaczenie karty postaci. Poprawiłem je nieco i oto wynik. Mam nadzieję że komuś się przyda. Jeżeli moje tłumaczenie komuś by nie odpowiadało proszę o komentarze a na pewno naniosę poprawki.

Jeżeli zainteresował was Shadowrun i pragniecie więcej z tej strony można pobrać darmowe zasady szybkiego startu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz