26 października 2009

O czym śnią roboty?

Nie tak dawno temu pojawiła się pogłoska o nowopowstającej grze fabularnej. Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie tematyka. ROBOTICA – bo o niej mowa – to w założeniach gra transhumanistyczna lub wręcz robotyczna, na co wskazuje sam tytuł. Niby nic niezwykłego ale jakoś nie potrafię przypomnieć sobie zbyt wielu gier o podobnej tematyce. Ba, nie wiem czy jest jakaś pozwalająca normalnie grać robotem (pewnie jest ale jakoś mi to umknęło).

Sama gra jest cały czas testowana przez autora i jego zespół. Reguły ponoć są spisane. Jedyne co mnie niepokoi to grafika. Nie jestem fanem 3D. W sumie to bliżej mi do wroga trójwymiaru niż do zwolennika. Po koszmarze z Cyberpunkiem v3 byłem pełen obaw. Jednak, o dziwo, tu ten styl grafiki mnie nie razi. Nawet wspomaga moją cyfrową wyobraźnię. Po prostu pasuje do słów jakimi posługuje się autor w swych zapowiedziach. Polecam szczególnie galerię oraz tapety by wyrobić sobie zdanie.

A więc NADCHODZI ROBOTICA RPG.

P.S. Mam w tym swój interes ale na razie nie powiem jaki. Niech to będzie moja słodka tajemnica dla Was. Wyglądajcie znaków na niebie.

2 komentarze:

  1. Od siebie polecam Transhuman Space - roboty, AI, wybierz sobie.

    Robisz karte? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może tak, może nie. Transhuman Space znam ze słyszenia. Niestety jako setting do GURPS mnie przeraża. Nie lubię cofać się w rozwoju. Może ROBOTICA będzie fajna? Może jednak warto na nią czekać? Poznałem autora i są przesłanki ku temu, że nie będzie tragicznie. Albo będzie? Się zobaczy.

    OdpowiedzUsuń