19 marca 2010

Tekroblog 2.0

Wraz z nadejściem wiosny (za oknem) na blogu także zaszły poważne zmiany. Wszystko za sprawą niedawno udostępnionego narzędzia do projektowania własnych motywów na Bloggerze. Sam długo się zastanawiałem czy użyć tej nowinki bo się nieźle napracowałem by mój blog nie przypominał innych. Niestety motyw, na którym się posługiwałem stał się bardzo popularny wiec moja praca była coraz mniej zauważalna a dodawanie nowych elementów coraz bardziej problematyczne. Ostatecznie odważyłem się na totalna przebudowę i zostawienie starego stylu za sobą. Przed wami blog w odsłonie 2.0, zmodyfikowany i dostosowany do nowych potrzeb. Czekam na wasze opinie bo jeszcze nie wszystko udało mi się uruchomić, z niektórych rzeczy musiałem zrezygnować.

5 komentarzy:

  1. Dlatego ja chyba zostanę przy moim aktualnym, paskudnym lejałcie, byleby trzy kolumny były - i tak się ledwie w nich mieszczę...

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że tu mogę robić trzy kolumny w pół minuty? Po prostu zrezygnowałem z trzeciej kolumny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I dlaczeto tkroblog? Literówka w nagłówku to już przegięcie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj śpiący byłem. Jesteś pierwszym, który to zauważył. Widać reszta też śpiąca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozjaśniłbym jeszcze trochę tło, by tekst był bardziej czytelny.

    OdpowiedzUsuń