25 czerwca 2009

Kartmistrz przedstawia – Mroczna Herezja

tmp1 Znajomy dzisiaj w rozmowie użył słowa kartmajster. Spodobało mi się i postanowiłem otworzyć nowy cykl wpisów pod wspólnym tytułem: “Kartmistrz przedstawia…”.

Dzisiaj zaprezentuję wam, długo oczekiwaną, polską kartę do Dark Heresy. Używajcie jej z rozwagą gdyż za niesubordynację grozi stos. Karta została wykonana na zlecenie mojego dobrego kolegi Raziela na potrzeby serwisu 40k.pl. Oryginalna, anglojęzyczna karta znajduje się pod tym adresem.

W planach mam jeszcze polską kartę uniwersalna do Savage Worlds (wierną kopię lub własną wariację), oraz poprawioną kartę do Monastyru. Wyczekujcie więc nowych kartmistrzowych wpisów.

Specjalnie dla wielbicieli Inkwizycji przedstawiam wersję z poprawionym ich ulubionym symbolem.

10 komentarzy:

  1. Jak już wspomniałem na gg. Świetna robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać przypasowało Ci to moje określonko. Ale spx - udzielam Ci licencji na używanie. Karta ładna, ale mnie akurat mało interesuje DH. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja czekam na karte Savage Worlds :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polska karta do SW już jest, tyle że nie mojego autorstwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa. Dzięki, na pewno mi się przyda. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak. Karta do SWEXa w języku polskim byłaby na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to już ustalone. Umieściłem ją na 3 miejscu tuż po karcie do Klanarchii i Monastyru. Czwarty się zapowiada prototyp karty do Triangulisa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dałbym "dobre" gdyby nie to, że "zabiłeś" symbol Inkwizycji umieszczony w - czy też na, nie wiem jak to nazwać - ramce z współczynnikami...

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest wersja do druku wiec porównuj ją z podlinkowaną oryginalną. Oryginalna też 'zabiła' ten symbol. Niestety kolorowej nie ma sensu robić bo i tak to ma być karta użytkowa.

    Specjalnie dla ciebie trochę lepiej opracowałem symbol Iknwizycji.

    OdpowiedzUsuń