26 czerwca 2009

Klanarchia już jest!

Klanarchia Wczoraj rozpoczęto wysyłkę przedpremierowych zamówień Klanarchii. Większość pewnie otrzyma swoje egzemplarze dzisiaj. Ja już mam i jestem z tego bardzo rad.

Na wstępie muszę pochwalić wydawcę za bardzo profesjonalne podejście do klienta mimo małej wpadki. Sam produkt także prezentuje się wspaniale jak na standardy światowe przystało. Jedyne do czego można mieć zastrzeżenia to karta postaci. Jest zmniejszona i tak umiejscowiona, że raczej kserować się jej nie da. Alternatywą są pliki dostępne na oficjalnej stronie. Karta prezentuje się świetnie ale czuję, że mogę teraz zrobić to jeszcze lepiej. Z tego powodu postaram się w krótkim czasie zamieścić autorską wersję karty do pobrania. Póki co cieszcie się swoimi egzemplarzami i czytajcie bo do przeczytania jest sporo.

Mała aktualizacja. Po rozmowie z Furiathem dostałem zielone światło na dopracowanie karty. Liczę, że wszyscy beda zadowoleni.

4 komentarze:

  1. Autor oficjalnej karty postaci będzie robił autorską xD

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak nie uda mi się przekonać wydawcy i autora podręcznika to nie pozostanie mi nic innego. Przez te parę ładnych miesięcy mój karciany warsztat się trochę zmienił. Nie koniecznie na lepsze ale na pewno na prostsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz exclusive i ekonomic :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko ekonomic jeżeli nie będę miał pozwolenia wydawnictwa na użycie tła. Poza tym w sumie będzie to karta funkcjonalna, więc nie ma co zawracać sobie głowy tłem.

    OdpowiedzUsuń