29 czerwca 2009

Kartmistrz przedstawia - Klanarchia

Pisałem już o tym, że wysyłka Klarachii już rozpoczęta. Pewnie część z was dostanie ją dzisiaj. Obiecywałem także autorską kartę postaci. No trochę nie dotrzymałem słowa, bo z autorskiej zrobiła się oficjalna i powędrowała na witrynę Klanarchii. Tak więc zapraszam na oficjalna stronę projektu by pobrać poprawioną i trochę usprawnioną wersję.

Wersja kolorowa JPG strona 1 i strona 2 oraz PDF.

Wersja czarno-biała JPG strona 1 i strona 2 oraz PDF.

Piwo dla tego kto zauważy różnice. Furiathowi się nie udało. ;-)

2 komentarze:

  1. Zwiększyłeś logo, wybieliłeś obszary do pisania, usunąłeś przegrodę obok umiejętności - więcej grzechów nie pamiętam.

    Brak wybielenia w poprzedniej wersji dawał wrażenie autentyczności. Z drugiej strony, do robienia sobie pierwszej postaci wydrukowałem całą białą, nie chciało mi się męczyć z kolorową. Dobra robota - od razu pomyślałem, że logo było za małe.

    OdpowiedzUsuń
  2. No pół piwa się należy. Logo to efekt uboczny, nie zamierzony. Faktycznie pousuwałem trochę zbędnych ramek przez co zrobiło się więcej miejsca. Wyregulowałem także część z nich. Jednak główna zmiana tyczy się lepszej rozdzielczosci oraz nowej czcionki. Poza tym teraz wersja PDF nie jest tylko przekonwertowanym obrazkiem. Wybaczcie, ale to mnie najbardziej raziło. A tak karta była dobra.

    OdpowiedzUsuń