27 lutego 2009

Signum nie jedno ma imię

Dzięki wiernym fanom bloga dowiedziałem się o stronie konkurencyjnego systemu Signum: Gothic Noir. Jak zacząłem pisać Signum nie było żadnego RPG o tym tytule. Na szczęście niemiecki system znacznie odbiega od mojej wizji. Z tego co udało mi sie wyczytać, a biegły w niemieckim nie jestem, to takie połączenie WoD (Wampir?) z Zewem Cthulhu w świecie Cyberpunka. Skojarzył mi się z tym jeden system – CthulhuTech. Jednak i tu są różnice. Przede wszystkim niemieckie Signum jest bardziej Biblijne i okultystyczne. Jest bliższe bardziej naszego kręgu kulturowego. Niestety nie udało mi się dowiedzieć ze strony żadnych konkretów. Nie wiem czy system już jest gotowy, czy dopiero tworzony. Przez obcojęzyczne forum i bloga nie miałem już najmniejszej chęci się przebijać.

Jeżeli znalazł by się ktoś dobrze znający niemiecki i zechciał wgryźć się nieco głębiej to proszę o kontakt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz