28 lutego 2009

Trzech ich było…

Historia tworzenia Tekronicum jest niemal tak długa jak moja fabularna egzystencja. Przez ten czas dużo sie wydarzyło, jeszcze więcej zmieniło ale i poznało wielu ludzi. Jednym z nich, bez wątpienia, jest Tomasz Popielarczyk, niektórym lepiej znany pod pseudonimem Gertrud. Autor konkurencyjnej gry zatytułowanej Trójca.

Wyobrażaliście sobie kiedyś baśniową krainę, gdzie rodem z Tolkiena - zło to zło, a dobro to dobro? To teraz przeprowadźcie tą krainę przez wieki, dorzucajcie stopniowo wojny i konflikty, wsuwajcie między nie niezwykłe odkrycia technologiczne i idące za tym kataklizmy oraz wydarzenia...

Fragment opisu gry Trójca.

Po długiej nieobecności, spowodowanej głównie kryzysem wydawcy,  niedawno pojawiły się nowe wieści o dziele Gertrudowego zespołu a projekt ruszył pełną parą, że się tak wyrażę. Mówię o tym nie bez powodu, gdyż miałem mały wkład w grę projektując próbną kartę postaci, którą można było zobaczyć parę wpisów wcześniej. Mam nadzieję, że danie mi będzie zaprojektować ostateczny wygląd karty, gdyż nadal widnieję na “liście płac”.

Zainteresowanych a raczej zaintrygowanych pozwolę sobie skierować pod adres trojcarpg.pl po więcej informacji. Na stronie zaczyna pojawiać sie coraz więcej przecieków z samego systemu i co dla mnie najważniejsze coraz więcej grafik. Jako, że administrator strony udostępnił kanał RSS aktualne wpisy będą pojawiać się także tuż obok w “Ulubionych blogach”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz