11 marca 2009

Głową w mur RPG?

Zacytuję wam bardzo mały ale jakże wyczekiwany fragment maila jaki dostałem od autora Głową w mur Rafała W. Orkana:

…ode mnie masz to błogosławieństwo i obietnicę wsparcia.

Zadałem oczywiście pytanie, czy mogę inspirować się książką przy tworzeniu RPG. Dostałem wyczerpującą i o wiele szerszą odpowiedź na prawie wszystkie moje wątpliwości prawno-moralne.

Teraz tylko wystarczy zabrać się za pisanie i zbieranie zespołu. Ktoś jest chętny? Opcji mamy wiele, od darmowej autorki po komercyjny produkt. Ja celuję w to ostatnie ale zobaczy się co wyjdzie. Albo Paramythia Vakkerby będzie tylko tłem dla Tekronicum albo stanie się osobnym dziełem.

5 komentarzy:

  1. Hej! Zawsze przychylam się do fajnych inicjatyw.Może jakiś założenia na początek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie to wynik jednego maila i odpowiedzi na niego. Za wcześnie na konkrety. Ale na pewno będą tylko jak ustalimy więcej szczegółów. Od razu powiem, że planuje, tak jak autor sam podkreślał, napisanie tego na podstawie wszystkich części Paramythi Vakkerby.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Albo Paramythia Vakkerby będzie tylko tłem dla Tekronicum albo stanie się osobnym dziełem." Wolałbym 2w1 :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jag krzyknij do mnie na gg bo mi wsiąkł zarówno oadres forum, jak i Twoje gadu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo!

    Całość brzmi dosyć intrygująco. Spotkałem się z opowiadaniami Rafała W. Orkana w magazynie Science Fiction i te lektury dobrze wspominam. Z Głową w mur nie miałem do czynienia, ale wpisy zachęcają.
    W każdym razie powodzenia w pracy nad projektem. Bardzo fajna inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń