14 kwietnia 2009

Cardwork na ukończeniu

Jestem takim dziwnym typem, który zatraca siew klimacie próbując go uszlachetnić za wszelką cenę. Upust tym dziwnym upodobaniom daję tworząc własnego steampunka. Jednak barwny świat rewolucji przemysłowej to za mało. Poszedłem krok dalej próbując stworzyć, pasującą do klimatu, mechanikę. Owocem tego stał sie Cardwork – Karciany Mechanizm Gry. Mechanika w całości oparta na standardowej talii 54 kart do gry.

Obecnie spisane jest większość potrzebnego materiału do testów rozwiązań. Zaimplementowany jest specyficzny sposób rozstrzygania konfliktów – karciana potyczka – oraz inne mechanizmy pozwalające oddać się ciekawej fabule nie wertując kart podręcznika.

Niektórym, prawdopodobnie karty używane podczas sesji źle się kojarzą. Mi także. Jednak postanowiłem rozprawić się z demonami przeszłości i podstawowym mitem o powolności karcianej rozgrywki. Czy mi sie udało? Zapraszam wszystkich chętnych do wzięcia udziału w doszlifowaniu mechaniki.

4 komentarze:

  1. Opublikuj coś więcej na temat tej mechaniki, bo inaczej ciężko cokolwiek pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  2. How can we help? I'm really interested! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie - podrzuć jakieś przykłady bo z chęcią się przyglądnę mechanice.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze przykłady już były. Wystarczy wyszukać po etykiecie "przecieki". Po drugie póki co Tekroncum ma aspiracje komercyjne, szczególnie jak uda mi się to połączyć z prozą Rafała Orkana. Mogę więc przesłać coś więcej tylko osobom zainteresowanym i dyskretnym.

    Poproszę o kontakt na mail podany w moim profilu osoby zainteresowane, prześlę demo mechaniki.

    Magnes, ciebie to oczywiście nie dotyczy, twojego maila mam.

    OdpowiedzUsuń