15 kwietnia 2009

1013

Dzisiaj nietypowo bo signistycznie. Jakiś czas temu, chyba z rok, natrafiłem na sieci na dziwną stronę. Z tego co na niej wyczytałem dowiedziałem się, że chodzi o autorską karciankę. Generalnie nie jestem fanem karcianek a już w szczególności autorskich. Jednak zwrócił moją uwagę dopracowany layout i tematyka. Czym prędzej pobrałem instrukcję i mnóstwo kart. Pomysł był bardzo ciekawy. Otóż świat 1013 to pomieszanie paru sławnych seriali ostatnich lat. Ogólny koncept opiera sie na graniu magami XXI wieku. Niby nic nowego. Znamy to z Kultu i z Maga, chociażby. Jednak to czołówka mojej listy Top 5 RPG. Zacząłem wiec szukać więcej informacji.

Szybko natrafiłem na kolejną stronę. Tym razem opisującą, bardzo lakonicznie, świat gry RPG. Zdumiało mnie to jeszcze bardziej, gdyż w owym czasie pracowałem nad doszlifowaniem świata Signum. Uznałem, że chłopaki maja wiele dobrych pomysłów, tylko szkoda, że tak słabo się nimi dzielą. Ale nie każda autorka musi ujrzeć światło dzienne. Niektóre są tworzone tylko dla wąskiego grona znajomych. Tak jest i tu.

Niestety oba projekty wyglądają na martwe lub dogorywające. Może po prostu przestali umieszczać bardzo ciekawe raporty z sesji ale nadal grają we własnym gronie. Mimo wszystko spróbuję dowiedzieć się czegoś więcej i być może wypchnąć świetny pomysł na głębokie wody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz