29 maja 2009

Karta postaci do Corporation

Zgodnie z obietnicą znalazłem chwilę by przerobić po swojemu kartę do Corporation. Jakoś polubiłem ten system i nie mogłem się powstrzymać.

Karty są dwie. Po polsku i po angielsku. Zmieniłem w sumie tylko layout na bardziej futurystyczny i mniej Word’owy, mimo że sam z niego skorzystałem. Nie jest to jakaś rewelacja ale mi wystarczy. Mam nadzieję, że innym się też spodoba. Przy okazji chciałbym prosić o sprawdzenie błędów w tłumaczeniu i poinformowaniu mnie o tym. Nie jestem pewien znaczenia wszystkich terminów, jako że nie mam przy sobie podręcznika. Poprawione wersje będą lądowały pod poniższymi linkami.

Link do polskiej kart wg. mojego projektu.

Link do angielskiej karty wg. mojego projektu.

Link do oryginalnej karty postaci, dla porównania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz