27 maja 2009

Telepatia w Corporation

W przedostatnim wpisie, przy okazji recenzowania podręcznika Corporation, wspomniałem co nieco telepatii (psionice). Rozdział o tejże jest imponujący, bo zawiera się w sumie na 3 stronach. Jednak nie ma na co narzekać. 7 mocy powinno wystarczyć każdemu. Maniacy puryzmu cyberpunkowego i tak go pominą. Dla wszystkich innych może przydać się, przygotowana przeze mnie, modyfikacja zasad telepatii.

Skupiłem się głownie na sprecyzowaniu niedopowiedzianych kwestii oraz niewielkim rozszerzeniu dostępnych opcji. To czego nie dopisałem może, według mnie, pozostać bez zmian. Od razu zaznaczę, że są to modyfikacje dość mocno wpływające na balans, mam na dzieję, że z korzyścią. Niestety ta dwustronicowa modyfikacja nie przyda się nikomu nie zaznajomionemu z Corporation.

2 komentarze:

  1. Jag czemu nie opisałeś swoich osobistych doświadczeń z telekinezom - dodało by to wiarygodności.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakież to mam doświadczenia? Jak już mogłem się kiedyś poszczycić Biokinezą.

    OdpowiedzUsuń