28 lutego 2010

Nowy cel

Dzisiaj będzie nadzwyczaj krótko. Tylko niewielki apel. Ponieważ zakończyłem poszukiwania podręczników z czołówki mojej listy czas rozejrzeć się za nowymi celami. Na razie mam dwie ofiary: Mutant Chronicles 2ed oraz Gemini. Jeżeli więc nie są Wam obce te tytuły i znacie kogoś kto chętnie rozstałby się z nimi za rozsądną cenę, piszcie do mnie. Będę Wam bardzo wdzięczny. Piszę o tym bo przeszukawszy znane mi źródła dystrybucji nie natrafiłem na żaden z tych podręczników. Czekam więc na Wasz odzew.

6 komentarzy:

  1. Sprawdź Noble Knight Games - mają bandycie ceny na niektóre podręczniki, ale część da się załatwić za w miarę rozsądną kwotę. Sam się od kilku miesięcy przymierzam, żeby ściągnąć od nich Mishimę i Cybertronic - tylko ich brakuje mi do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za namiary ale cena $50 za MC2 jest dla mnie zaporowa, szczególnie doliczając koszty transportu i to, że nie posiadam konta zagranicą. Wyjdzie w sumie więcej jak za Deathwatch.

    Może ktoś kupuje za granicą podręczniki i mógłby pomóc kolekcjonerowi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Podstawka II edycji może i droga, ale dodatki (poza Cybertronic: The Empire of Steel and Stealth) są w rozsądnych cenach. Swoją drogą, koniecznie chcesz kupić II edycję? Zamierzasz grać na oryginalnej mechanice?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zamierzam grać. Chce uzupełnić kolekcję. Dlatego interesuje mnie tylko podręcznik podstawowy i tylko drugiej edycji. Dla samego świata byłbym skłonny kupić polską edycję Warzone (najlepiej wszystkie trzy tomy). Więc się trochę waham. Do gry potrzebuję tylko świata z bitewniaka (ale rym).

    OdpowiedzUsuń
  5. W Polsce wydano dwie edycje WarZone. Pierwsza to podrecznik glowny i trzy dodatki, druga to zestaw trzech podrecznikow dolaczonych do pudla z figurkami. Co do ciekawostek to ta sama szwedzka firma wydala jeszcze Chronopie, rowniez wydana u nas. Wedlug mnie tamten swiat jest jeszcze ciekawszy, chociaz bardziej fantasy. Swego czasu komplet czterech podrecznikow mozna bylo zdobyc w ilosciach hurtowych na Alledrogo, za slownie 'piec' zlotych. A wydany jest profesjonalnie, fullcolor i kredowy papier. Jednak jego cena chyba nie najlepiej swiadczyla o popularnosci tego systemu w naszym kraju ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skorzystałem z okazji i kupiłem Chronopię w cenie papieru albo nawet poniżej. :)

    Jednak chętnie nabyłbym też Warzone, myślałem o drugiej edycji. Jednak priorytetem jest RPG.

    OdpowiedzUsuń