13 grudnia 2010

MEGT – DeusEx: Human Revolution

Znów mam miliony pomysłów na wpisy. Znów zacząłem tworzyć nowe karty postaci. Znów odgrzebałem stary projekt planszówki. Jednak znalazłem czas by rozpocząć nowy cykl wpisów tematycznych. Dość niezwykły cykl bo dotyczący gier komputerowych a dokładniej ich zwiastunów, stąd wziął się skrót w tytule: Most Exciting Game Trailers.

Co jakiś czas zamieszczę zwiastun wideo gry, który mi się z jakiegoś powodu spodobał. Nie byłbym sobą gdyby nie kryła się za tym moja pasja, czyli RPG. Każdy zwiastun to jakiś pomysł lub inspiracja. Na pierwszy ogień idzie zwiastun mającej się dopiero ukazać trzeciej odsłony legendarnego cyklu DeusEx. Miłośnikom cyberpunku nie mam co polecać, to kwintesencja gatunku i marzenie niejednego punka. Po prostu zobaczcie to sami:

W najbliższej przyszłości pojawi się więcej wpisów z tego cyklu, gdyż nazbierało się trochę wspaniałych (w mojej ocenie) zwiastunów. Potem będę już czekał tylko na coś ciekawego. Jednocześnie nie twierdzę, że gry, za którymi stoją te zwiastuny są dobre, czy złe. W większość nie grałem i nie zamierzam. Same zwiastuny są w mojej ocenie błogosławieństwem dla RPGracza, gdyż są łatwo dostępne, dopracowane i krótkie. Idealne na wprowadzenie klimatu na sesję lub inspiracji do gry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz