02 marca 2011

Serwis Karty Postaci

Po wielu latach poszukiwań i prób udało mi się wreszcie coś, o czym marzyłem od chwili stworzenia pierwszej karty postaci. Wreszcie stworzyłem serwis poświęcony TYLKO kartom postaci do gier fabularnych. Ponieważ nigdzie nie znalazłem gotowej platformy pod taki serwis, musiałem rzeźbić od podstaw wszystkie elementy. Oto efekt:

Na razie jest to wersja testowa, wiec nie zawiera pełnej bazy kart. Można też zgłaszać wszelkie swoje uwagi. Wszystkie rozpatrzę i postaram się wcielić z czasem w życie, o ile okażą sie przydatne. Swoje uwagi można zgłaszać zarówno tu jak i na samej stronie.

Nie pozostało mi nic innego jak tylko zaprosić wszystkich do otwartych testów.

5 komentarzy:

  1. Przydałaby się zakładka do WoDa :).

    Zamierzasz umieszczać karty do systemów stricte 'komercyjnych' - czy do wszystkich, do których uda Ci się wyszukać karty postaci?

    Pozdrawiam,
    Skryba.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie wszystkie jakie się nawiną, ale planuję jakąś weryfikację, by nagle nie zostać zarzucony śmieciami. Na razie umieszczę swoje, potem dodam innych autorów, którzy się zgłoszą lub sam ich wynajdę. Z oficjalnymi może być problem, ale raczej wydawnictwa nie powinny się obrazić za promowanie ich kart. W każdym razie znam angielskojęzyczny odpowiednik serwisu i jakoś problemów z udostępnianiem cudzych kart nie mają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa. Życzę powodzenia i mam szczere nadzieje, że projekt się mocno rozwinie. Na razie wygląda ciekawie, trochę surowo, ale ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odpowiedź - swoją drogą:

    http://autorskie.wieza.org/ladnego-mile-poczatki-t1240.html

    Ponoć 'coś' dla Ciebie ;).

    Pozdrawiam,
    Skryba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za cynk. Skorzystałem i nawet odpisałem więc zapraszam.

    OdpowiedzUsuń