14 grudnia 2012

Dawne przyrządy astronomiczne

Na wstępie zaznaczę, że poniższy tekst to po części reklama pewnego sklepu, więc jeżeli masz dość przedświątecznych zakupów daruj sobie dalszą lekturę. W przeciwnym wypadku zapraszam do przeczytania o tym na co natrafiłem całkiem przypadkiem.

Przemierzając bezkres cybernetycznego oceanu raz na jakiś czas trafiam na ciekawe miejsce, samotną wyspę pełną cudowności. Wybaczcie mój język, ale chciałem wprowadzić Was w odpowiedni nastrój. Ową wyspą cudowności okazał się sklep internetowy o wiele mówiącej nazwie astrosklep.pl. Zastanawiacie się czemu Jagmin zaczął reklamować mało znany sklep i co z tego ma? Otóż nie chodzi o sam sklep, bo i tak nic z tego nie mam, ale o jego asortyment. A są nim piękne i drogie, funkcjonalne repliki sprzętu astronomicznego z przedziału XVI-XIX wieku. Znajdzie tam coś dla siebie fan zarówno steam- jak i clockpunka, czyli taki ktoś jak ja.

Mała przestroga. Ponieważ nie znam tego sklepu i jeszcze nie robiłem w nim zakupów nie chcę by obwiniano za nieudane zakupy. Sam traktuję stronę sklepu jako źródło pomysłów na zakupy, które wolałbym zrobić w bardziej sprawdzonych miejscach. Szkoda tylko, że zabrakło sprzętu optycznego, bo widziałem całkiem fajne mosiężne repliki lunet i teleskopów. Owszem są specjalistyczne sklepy marynistyczne a nawet sklepy z bronią oferujące podobny sprzęt, ale najczęściej są to niskiej jakości podróbki (mowa o replikach).

Polecił bym wam jeszcze fajny sklep z tanimi replikami zegarków kieszonkowych (nakręcanych), ale z tego co widzę chyba zrezygnowali z tego typu asortymentu. A szkoda. Jeżeli znacie jakieś ciekawe sklepy z replikami to linkujcie w komentarzach. Przyda się na następną gwiazdkę.

Wasz zawsze uroczy,
Jagmin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz