29 stycznia 2016

Pierwsze kroki na drodze do generatorów fabularnych

Od tygodnia pracuję nad niewielkim serwisem o nazwie roboczej Generatory. Obecnie jest w fazie testowej więc jego wygląd, funkcjonalność i adres będą się jeszcze zmieniać, szczególnie jeżeli dostane jakiś feedback. Docelowo ma to być zbór narzędzi do losowania i automatycznego tworzenia pomocy do gier fabularnych. Nie wiem jeszcze kiedy skończę i co jeszcze się tam znajdzie, ale jestem dobrej nadziei.

Muszę teraz rozgryźć, jak poprawić wygląd na urządzeniach mobilnych, bo głównie w nie celuję. Wyobrażałem sobie, że wchodzę na stronę generatorów na smartfonie lub tablecie i losuję co mi jest akurat potrzebne. Jeżeli podoba się Wam ta idea to zapraszam do komentowania i plusowania. Jeżeli nie, no to cóż, nie wszystkich zadowolę.

Tych, którzy czekają na zapowiadaną bazę gier fabularnych uspokajam, że projektu nie porzuciłem. Wymaga on po prostu więcej mojego zaangażowania niż mogę sobie teraz na to pozwolić. Projekt powróci wraz z kolejnymi aktualizacjami.

2 komentarze:

  1. Podoba mi się idea, bo już dawno chodzi za mną podobny pomysł. Prędko się za to nie wezmę, więc tym bardziej powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. http://donjon.bin.sh/ ??

    OdpowiedzUsuń