12 października 2018

Koniec kolekcjonowania podręczników?

Stało się! Nie mogę już kupować wszystkiego co popadnie. Postanowiłem więc ograniczyć się z uzupełnianiem kolekcji do wyłącznie podręczników podstawowych. Tym samym nie kupię już żadnego dodatku, rozszerzenia czy innego systemu, który nie wnosi nic nowego ze sobą.

Tak w zasadzie to clickbait, bo dla Was nie oznacza to żadnej zmiany. W zakładce Moja kolekcja i tak znajdowały się i nadal będą znajdować tylko podręczniki główne. Taki był cel od samego początku tej listy. Jednak, jak to z moją słabą siłą woli bywa, ulegałem niektórym dodatkom. Tylko po co? I tak grać nie będę, a wszystkich dodatków nie skompletuje. Mam już prawie 200 podręczników, same podstawowe, i nie mam po prostu miejsca na dodatki.

Pozostaje jeszcze kwestia elektronicznych wydań. Tych nigdy nie miałem zamiaru umieszczać na liście. Nadal tego nie zrobię, ale muszę przyznać, ze coraz częściej sięgam wyłącznie po wydanie elektroniczne. Przez to moja kolekcja nie rośnie tak szybko jakbym sobie tego życzył. No ale jest nadzieja. Jednym z takich elektronicznych podręczników, który wylądował w kolekcji jest wydrukowany i oprawiony Zweihander. Możliwe więc, że z czasem pojawią się tam podręczniki, których nie byłem w stanie dostać w wersji fizycznej.

Przy okazji pochwalę się ostatnim nabytkiem, którym jest Uprising - dystopiczny cyberpunk rozgrywający się w Nowym Paryżu, oparty o mechanikę Fate, ale z pewnymi zmianami. Zapowiada się ciekawie, choć nie znoszę francuszczyzny.

2 komentarze: