10 sierpnia 2009

Projekt A.R.E.S.

Witamy na Marsie, czerwonej planecie, ostatniej nadziei ludzkości. Bądź posłuszny i użyteczny, tylko to nas ocali. Wstąp do ARES’a - Armii Ocalałych Państw Ziemi. Tylko my mamy dość wody byś mógł przeżyć w kolektywie. Indywidualność jest niebezpieczna, jeden fałszywy ruch, jedna zła decyzja i wyginie całą populacja. Dlatego myślenie pozostaw nam, sam zajmij się czymś pożytecznym.

Propaganda ARES’a

Witam Was po wakacyjnej przerwie. Nie mogę narzekać na brak pomysłów. Mimo, że po cichu liczyłem na ukończenie chociaż jednej z Miniatur Fabularnych to i tak jest dobrze. Udało mi się dopiąć parę projektów, zarysować mocniej ich szkielety i wyznaczyć sobie jasną drogę… ku zagładzie. No może trochę tragizuję.

Dzisiaj chciałbym przedstawić to w czym czuję się najlepiej czyli kolejne karty. Ponieważ na razie zawiesiłem działalność charytatywną tym razem będą to moje wypociny. Jakiś czas temu zamieściłem na blogu pierwsze wzmianki o projekcie pod nazwą “sHell”. Nie będę ukrywał, że zmieniła się nazwa choć koncept pozostał. Przedstawiam wam A.R.E.S. – Army of Remaining Earth States. Na razie prezentuję wam kartę postaci oraz próbną okładkę do alfa-testów. Z czasem dorzucę więcej materiałów w postaci przecieków z pracowni.

Czarno-biała karta ARES’a

Kolorowa karta ARES’a

Ponieważ jestem kiepskim tłumaczem więc proszę o wszelkie uwagi co do pseudo-angielskiego. To są tylko prototypy robocze ale uwagi przydadzą się na przyszłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz