22 kwietnia 2010

Karty, karty, karty, reklama i MF

Nastał nowy, mroźny i senny dzień. Nadal próbuję wymyślić nazwę dla nowej miniatury o superbohaterach. Jakieś propozycje? Zamieściłem nawet rozpaczliwą prośbę na forum POLTERA, odnośnie tworzenia Miniatur Fabularnych. Może ktoś sie zgłosi. Najbardziej boli mnie jednak brak grafików, bo moje pomysły aż domagają się wizualizacji. Wymagań wielkich nie mam. Wystarczyłaby prosta kreska i wprawne operowanie światłocieniem. W sumie szukam kogoś kto dobrze radzi sobie z komiksami i potrafi przedstawić prawie wszystko. Małe wymagania, nie?

Oprócz tego, przystąpiłem do agresywnej reklamy. W związku z premierą SWEPL chce jak najlepiej wypromować karty postaci, nie tylko do tego systemu. Pierwsze efekty juz widać na REBELu i na stronie oficjalnego wydawcy Gramel, za co dziękuję osobom stojącym za tymi serwisami. Jak się uda będzie coś jeszcze. Trzymajcie kciuki. Jeżeli sami chcieli byście przyczynić się do rozpropagowania któregokolwiek elementu mojego blogu, proszę o kontakt. Mam specjalnie przygotowane na taka okazje materiały (a co?).

A na zakończenie to, wokół czego jest całe zamieszanie czyli jeszcze raz oficjalne karty postaci do SWEPL. Jak zapewniał mnie wydawca, będą nowe. Nie wiem skąd on o tym wie ale ponoć on wszystko wie. ;)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz