26 lipca 2010

Kartmistrz przedstawia - FRENZY

We wczorajszym wpisie na temat wrażeń z Avangardy wspomniałem, że grałem w pewien system - FRENZY. Przyznam się, że umknął on mej uwadze do tej pory. Pod urokiem jego szybkości i nowego podejścia do wykorzystania k100 postanowiłem zrobić cos dla jego spopularyzowania – tę oto kartę postaci w języku polskim. Tłumaczenie własne przy współudziale Szabla (dzięki). Jest to kompilacja wersji karty z 2000 roku z kartą z 2002 i moimi usprawnieniami. Dodałem, między innymi, spis przykładowych umiejętności, który powinien się przydać każdemu, kto szybko próbuje stworzyć postać. Mi go zabrakło przez co wybór 10 umiejętności startowych był dosyć trudny. Między wersjami systemu nastąpiła także zmiana dość istotnego elementu czyli tabelki wyników. Użyłem nowej lecz jeśli wolicie stary rozkład wyników piszcie. W każdym razie polecam ten system każdemu, komu nie straszne są mroczne zaułki współczesnego świata.

4 komentarze: