06 września 2010

Plany na najbliższą przyszłość

Dużo ostatnio się wydążyło w moim życiu internetowym. Niestety zaniedbałem przez to blog. Dlatego przedstawię Wam pokrótce moje plany na przyszłość, tą niedaleką, do końca bieżącego roku. Być może jak się uporam z tym wszystkim będę miał więcej czasu na blogowanie, no i będę miał w końcu o czym pisać. Więc co mnie czeka?

Po pierwsze, mnóstwo kart postaci, które jestem winien różnym ludziom a także sobie samemu. Są to kolejno:

  • Naznaczeni – w sumie tylko druga strona
  • ROBOTICA - moja alternatywa
  • Wolsung SWEPL – moja wersja
  • Wolsung - tłumaczenie na angielski wszystkich kart
  • Dark Sun AD&D 2
  • Dark Sun SWEPL
  • Nemezis - i jeszcze coś, Enc odezwij się
  • Poza Czasem 2
  • Pathfinder D&D 3+ – Szaba yes, specially for you
  • Armie Apokalipsy
  • Star Wars SWEPL
  • WFRP 3e – bardzo niepewne
  • Tajemnicza karta kolejnego crossovera SWEPL
  • TSoY - nowa wersja

Jeżeli pominąłem czyjś projekt to przepraszam i proszę o przypomnienie. Oczywiście wszystkie karty, poza zaznaczonymi, będą w języku polskim.

Po drugie, dokończenie przynajmniej jednej miniatury fabularnej. Najbardziej zaawansowane są: AlterEGO, SIGNUM i A.R.E.S. Możecie głosować, która ma być pierwsza.

Po trzecie, nie ustają prace nad Karcianym Mechanizmem Rozgrywki i światem Tekronicum. Powstaję nowe narzędzia, które są dopracowywane i, mam nadzieję niedługo, testowane. Ruszyła się sprawa ilustracji ale nie liczę na cud by do końca roku powstał choćby jeden rozdział podręcznika.

Po czwarte, czeka mnie recenzja dwóch nowości Robotiki i Evernight. O ile do tego pierwszego przymierzam sie juz jakiś czas to nie jest to łatwe. Nie chcę wyjść na hipokrytę i popaść w skrajność przyłączając się do zwolenników lub przeciwników autora gry. Trudno jest oceniać samą grę, gdy już tak dużo zostało powiedziane obok niej. W każdym razie neutralności też nie mam zamiaru zachowywać, bo w szarościach mi nie do twarzy. Obiecuję za to brak osobistych wycieczek ale też nie będę szczędził krytyki, bo jednak jest na co ponarzekać. Będzie to ocena kolekcjonera i niedzielnego gracza. Tyczy się to obu tytułów (Ramel, wiesz w czym rzecz więc mam nadzieję, że mi wybaczysz ;) )

Po piąte, jak juz wiecie uruchomiłem nowy, niezależny serwis z poradami i odpowiedziami na pytania dotyczące gier fabularnych. Serwis jest już kompletny i w pełni sprawny, więc liczę, że nie będzie już więcej zajmował mojej pamięci.

Jak wiec widać, trochę roboty mam ale liczę, że przy Waszym wsparciu jakoś temu podołam i wszyscy będą zadowoleni.

15 komentarzy:

  1. A byłbyś zainteresowany stworzeniem karty do Pstrykanda?

    OdpowiedzUsuń
  2. A poczekasz jakiś rok? ;)

    Żartuję. Raczej z tak mało skomplikowana kartą nie będzie problemu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odezwę się, odezwę, sorry, że nic nie odpisałem jeszcze. Zbieram feedback od graczy i współMG, dzisiaj w sumie okaże się, czy gramy w Jałowe Krainy dalej, czy próbujemy czegoś nowego.

    P.S. Tak za rok też bym się odezwał w sprawie Mutant Chronicles SWEPl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło matko, moje kochane mutaski też na SWEPL pójdą?

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh - a miałem Cię prosić o jakąś uniwersalną kartę do FATE 3.0, ale nie sądziłem, że masz tyle na głowie.

    Daj znać jak się chociaż trochę odrobisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No jednak ktoś mnie przekonał do dokończenia jednej z Miniatur i na razie karty zeszły na dalszy plan ale będę pamiętał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorry za spam, ale jeszcze teraz skomentuj coś mojego i jesteśmy kwita :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszą miniaturą będzie AlterEGO. Zainteresowanych zapraszam na zakładkę Miniatury.

    OdpowiedzUsuń
  9. @Jagmin:

    "Ło matko, moje kochane mutaski też na SWEPL pójdą?"

    Pójdą, pójdą, ale jak Nemezis wyjdzie, bo będzie dużo łatwiej z nemezisową psioniką, wszczepami i resztą mechaniki. :)

    A co do karty postaci, to nam kampania zawisła, za tydzień okaże się, czy przypadkiem nie piźniemy Jałowymi w kąt - nie będę Ci na razie zawracał gitary, skoro mogę nawet nie dokończyć PDFa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie. Co do Jałowych to nic straconego. Zawsze znajdzie się jakiś nowy projekt.

    Wstępny tekst do AlterEGO oddany do redakcji i korekty. Potem dopisze jeszcze trochę fabuły i pchnę do testów. Pomoc mile widziana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Taa, i bez pewnego dania z jaj by pewnie to trochę jeszcze potrwało. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taa, a ja żeby nei było za łatwo wziąłem się za następny projekt :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dam Ci radę, którą otrzymałem od kogoś mądrego: "Zajmij się na razie jednym projektem". )

    OdpowiedzUsuń