03 października 2010

Historia magistra tekronica est

Witam wszystkich zainteresowanych losami projektu Tekronicum. Mam dla Was dobrą wiadomość, właśnie skończyłem dzięki pomocy i uprzejmości Omleta i Shohei coś, co nie dawało mi spać po mocach – historię świata. Zadanie było o tyle trudne, że wiem jak większość z Was lubi nudny bełkot pseudonaukowy takich opracowań. Do tego dochodziło jeszcze moje wrodzone niezdecydowanie. W każdym razie ten etap jest już za mną. Od dzisiaj można zacząć myśleć o teraźniejszości, choć nadal nie wykluczam poprawek. Wreszcie mam szkielet którego tak długo mi brakowało.
By nie trzymać Was w niepewności poniżej zamieszczam link do specjalnej strony, na której zawarłem główne informacje dotyczące historii oraz nową, zaktualizowaną odsłonę mapy. Podzielcie się ze mną swoimi spostrzeżeniami.
Przypominam też wszystkim zainteresowanym o moim forum, na którym można podyskutować i przedstawić swoje propozycje odnośnie projektu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz