30 marca 2011

Kartmistrz przedstawia – TSoY #2

Jakieś dwa lata temu napisał do mnie niejaki Darken i poprosił mnie bym zrobił kartę do zagranicznego systemu, który chce wydać po polsku. Chodziło oczywiście o The Shadow of Yesterday. Zgodziłem się i tak powstała tzw. stara karta do TSoY. Mijały miesiące, lata, aż wreszcie przyszła pora na finalizację prac nad polskim wydaniem. Niestety nie jestem w stanie dokładnie określić daty premiery, ale wg zapewnień Darkena powinno to być kwestia najbliższych miesięcy. Niby gra pozostała ta sama, ale wzbogacono ją o materiały dodatkowe i pewne niuanse mechaniczne, które nie wymusiły zmianę karty. W wyglądzie zmieniło się praktycznie wszystko. Nową jak i starą wersję możecie obejrzeć i ściągnąć z serwisu Karty Postaci.

Przy okazji chciałem zaapelować o nadsyłanie własnych kart na mój adres mailowy (dostępny w zakładce “O mnie”) wraz z opisem karty.

2 komentarze:

  1. Ta nowa karta jest naprawdę niezła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może mnie za to Darken nie zabije, ale zdradzę, że inspiracją do karty był nowy layout podręcznika.

    OdpowiedzUsuń