18 maja 2012

Tworzenie Alchemika [przykład]

Po tym co ostatnio się wydarzyło nie sądziłem, że będę miał jeszcze siłę dalej kontynuować projekt. Postanowiłem jednak zobaczyć, czy stary Karciany Mechanizm Rozgrywki będzie pasował do koncepcji przedstawionej w P19. Efektem tego powstała przykładowa postać. Na razie czysto mechaniczna, więc jakby ktoś miał pomysły na opis to proszę.

Aby wygenerować bohatera wylosowałem kolejno karty i przypisałem je cechom.

  • 10 Kier – Upodobanie Sztuka 2.
  • 7 Kier – Upodobanie Podróż 2.
  • 7 Pik – Predyspozycja Ciekawość 3.
  • 6 Kier – Argument.
  • K Pik – Upodobanie Wojna 4.
  • K Trefl – Predyspozycja Gwałtowność 4.
  • K Kier – Argument.
  • 2 Kier – Upodobanie Awantura 2.
  • Q Kier – Predyspozycja Poufałość 4.
  • 3 Pik – Upodobanie Bogactwo 4.

Wyszła z tego dość ciekawa postać. Poniżej bardziej usystematyzowane dane. Im wyższa wartość tym lepiej.

Predyspozycje

  • Ciekawość [Powietrze] = 3
  • Gwałtowność [Ogień] = 4
  • Poufałość [Woda] = 4
  • Upór [Ziemia] = 1 (brak przypisanej karty)

Upodobania

  • Awantura = 2
  • Bogactwo = 4
  • Podróż = 2
  • Sztuka = 2
  • Wojna = 4

Argumenty

  • [6] – ?
  • [K] – ?

Mi się ta postać jawi jako porywczy i bardzo pewny siebie pyszałek, który dorobił się na wojnach a teraz konstruuje machiny bojowe dla jakiegoś możnowładcy. A jak wy widzicie tą postać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz