Po tym co ostatnio się wydarzyło nie sądziłem, że będę miał jeszcze siłę dalej kontynuować projekt. Postanowiłem jednak zobaczyć, czy stary Karciany Mechanizm Rozgrywki będzie pasował do koncepcji przedstawionej w P19. Efektem tego powstała przykładowa postać. Na razie czysto mechaniczna, więc jakby ktoś miał pomysły na opis to proszę.
Aby wygenerować bohatera wylosowałem kolejno karty i przypisałem je cechom.
- 10 Kier – Upodobanie Sztuka 2.
- 7 Kier – Upodobanie Podróż 2.
- 7 Pik – Predyspozycja Ciekawość 3.
- 6 Kier – Argument.
- K Pik – Upodobanie Wojna 4.
- K Trefl – Predyspozycja Gwałtowność 4.
- K Kier – Argument.
- 2 Kier – Upodobanie Awantura 2.
- Q Kier – Predyspozycja Poufałość 4.
- 3 Pik – Upodobanie Bogactwo 4.
Wyszła z tego dość ciekawa postać. Poniżej bardziej usystematyzowane dane. Im wyższa wartość tym lepiej.
Predyspozycje
- Ciekawość [Powietrze] = 3
- Gwałtowność [Ogień] = 4
- Poufałość [Woda] = 4
- Upór [Ziemia] = 1 (brak przypisanej karty)
Upodobania
- Awantura = 2
- Bogactwo = 4
- Podróż = 2
- Sztuka = 2
- Wojna = 4
Argumenty
- [6] – ?
- [K] – ?
Mi się ta postać jawi jako porywczy i bardzo pewny siebie pyszałek, który dorobił się na wojnach a teraz konstruuje machiny bojowe dla jakiegoś możnowładcy. A jak wy widzicie tą postać?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz