01 września 2013

WFRP Dzień 1: Jak zacząłem grać w Warhammera

Było to lata temu, na początku liceum. Nie pamiętam dokładnie który to był rok, musiałbym sięgnąć do świadectwa. Pamiętam, że wtedy poznałem nowych kumpli, którzy grali już w Kryształy Czasu i chyba Aphalon. Ja jedynie przeczytałem z dwa losowe numery MiMa. Wszyscy zebraliśmy się wokół bardziej doświadczonego i starszego MG, który właśnie poprowadził nam WFRP. Nie pamiętam pierwszej sesji, ale prawie na pewno była to jakaś przygoda z MiM lub okolic. Nawet nie wiem, czy to była przygoda dedykowana WFRP. W ogóle wtedy mało nas interesowało w co gramy i jaki jest świat gry. Wielokrotnie pisałem, że tak naprawdę świat poznałem dopiero po nabyciu podręcznika. Przez lata grania nie miało to aż takiego znaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz