15 kwietnia 2019

Interworld F na finiszu

Od jakiegoś czasu pracuję ze zdwojoną siłą nad ukończeniem Interworld, mojego postcyberpunkowego sandboxa na mechanice Fajerbola. Obecnie dokument roboczy ma 41 stron, co w moim przypadku zakrawa na rekord, dlatego o tym piszę.

To dużo jak na grę, która miała być w zamyśle Miniaturą Fabularną, czyli mała objętość i dużo zabawy. Szczególnie, że to gra oparta o Fajerbol, który do pokaźnych nie należy. Jednak duża część to różne tabele przydatne do sandboxa.

Zostało mi właściwie tylko uzupełnienie kilku braków oraz jeszcze jedna istotna kwestia, czyli mechanika frakcji, którą wspólnie będą tworzyć członkowie drużyny. Frakcja pozwoli określić motyw przewodni drużyny, doda także nowe talenty zarezerwowane tylko dla członków frakcji oraz da możliwość magazynowania punktów Stylu wraz z nowym ich zastosowaniem.

Mógłbym to wszystko ubrać w dodatek i opublikować osobno, ale nie lubię suplementów. Wolę mieć wszystko w jednym podręczniku. Szczególnie, że będzie to żywy podręcznik, czyli ciągle aktualizowany dokument elektroniczny. Uniknę w ten sposób robienia osobnych errat, a ludzie dostaną najświeższą wersję.

Boli mnie tylko brak ilustracji, charakterystyczny nie tylko dla gier na Fajerbolu, ale ogólnie gier niewielkich, projektowanych samodzielnie przez jedną osobę. Niby mógłbym poszukać jakiś darmowych ilustracji, ale wtedy nie uzyskam spójności ani ze światem gry, ani między ilustracjami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz